Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Το σχολειο μας ειναι η εξαιρεση ,Μια εξαιρεση καλη και αυτό το κανει μοναδικο

Τα παιδιά ,οι πρωταγωνιστες της ταινίας..παρουσιαζουν την δουλεια μας στο κοινο της Λευκωσιας..Πανθεον Πεμπτη 29 Απριλίου 2010 .. Πίσω απο καθε κουβεντα πουλενε τα παιδια εμεις προσπαθουμε να ανιχνευσουμε λεει η Φροσω
Το σχολειο μας ειναι η εξαιρεση ,Μια εξαιρεση καλη και αυτό το κανει μοναδικο
Η ταινια ειχε πολύ γελιο Ειδικα στην αρχη μου αρεσε πολυ Αντρεας Χαρηκα πολύ που βγηκε αυτή η ταινια γιατι με αυτόν τον τροπο μπορούμε να δείξουμε τα αισθηματα μας και ιδιαιτέρα μου εκανε εντύπωση και χάρηκα που ειδα τον Γιώργο Αθανασίου να μιλάει που είναι ο μονος Κυπραίος στην ταξη μας
Η ταινια εδειξε επισης τον πονο μας που εχουμε αφησει τις χωρες μας αλλα και το ποσο μας αγαπανε εδώ οι δασκαλοι μας Ταμούνα
Μου αρεσε οταν μιλανε παιδιά από διάφορες χώρες εινα ικατι πολύ ενδιαφερον για μενα
Ο εαυτος μου ηταν καλος οσο και τα αλλα παιδια Ραφαελλος
Κι εγω χαρηκα που βγηκε η ταινια και ηταν αστεια! Ερμιονη
Εμενα μου αρεσε πολυ η ταινια χαρηκα που ημουνα μεσα Ολα τα παιδια ηταν παρα πολύ καλα Ευχομαι να παει πολύ καλα και ευχαριστω Περβιν
Η ταινια δεν ηταν καθολου βαρετη Ηταν ..δεν θα πω πολλα η ταινια ηταν τελεια! Και το νοημα είναι ..και δεν χεριαζονται πολλα παραπανω λογια ότι δεν εχει σημασια η θρησκεια η γλωσσα και όλα τα εξτρα, σημασια εχει ότι ολοι ειμαστε ισοι και παραμενουμε! Πάντως εγω δεν αναγνωρισα τον εαυτο μου γιατί καθομουνα ψηλα και λεω ποιος είναι αυτός εκει! Πρωτη φορά λέω έτσι σοφά η σωστά λόγια Δεν μας λειπει τιποτα ειμαστε ολοι αγαπημενοι Ειμαστε μια χαρα κι οσα μας δινουν είναι πολλα.Υπαρχουν και αλλα παιδια σε άλλες πολεις που δεν τα ζουν αυτα τα πραγματα... φανηκαμε τυχεροι..δεν ξερω γιατι Ηλίας
Εμενα μου αρεσε η ταινία γιατί με έκανε να θυμηθω όταν ήμουν πιο μικρός πριν από ένα χρόνο και αυτό ηταν παρα πολύ κωμικο Δεν ξερω για τον εαυτο μου παντως τα αλλα παιδια ηταν τελεια!! Λεβανης
Εμενα με συγκινησε η ταινια και χαιρομαι που μιλησα τις γλωσσες μου
Ειμαστε ολοι κομματι αυτου του παζλ του σχολειου το οποιο μας εχει δωσει δισεκατομμύρια ευκαιρίες δισεκατομμύρια πράγματα μεσω της γλωσσας μεσω ολων αυτων των δραστηριοτητων .Ερχομαστε κάθε μερα σχολειο λεμε μια καλημερα και θελουμε να είναι μια καλη μερα Κατερινα
Εμεις θελαμε να δειξουμε κατι το διαφορετικο, κατι που δεν το εχει άλλο σχολειο ,κατι που δεν το εζησαν οι αλλοι και να αλλαξει η εικονα που ηταν αρνητικη Ουλπιάνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: